вторник, 22 октомври 2013 г.

ХРИСТИЯНСКА РЕВОЛЮЦИЯ


Обръщение до всички, които наричат себе си християни Всички, които се зовете с Моето име; които ...Обръщение до всички, които наричат себе си християни
Всички, които се зовете с Моето име; които твърдите, че сте приели Моя образ; които твърдите, че вършите Моите дела; които твърдите, че изговаряте Моите Слова, слушайте и запомнете!
Вие сте поредните актьори, поредните артисти, приели чужда роля, приели чужд образ, имитиращи Моите Слова, Моите дела, гримирани и маскирани с Моето лице, но не и с Моето сърце, с Моят ум, с Моята любов, с Моята милост, с Моята мъдрост.
Аз не искам клакьори, не искам артисти! Не искам да приличате на Мене, да се опитвате да живеете като Мене, да ходите в Моя път, да вършите Моите дела, да повтаряте като папагали Моите Слова. Не искам това и никога не Съм искал. Това, което Съм искал от вас, нечестивци е да загърбите този свят с неговите похоти и страсти, да умрете за него, за да живея Аз във вас и чрез вас. Аз да върша делата Си. Аз да вървя в пътя Си. Аз да говоря Словата Си.
Не казах ли, че искам телата ви в жертва свята и благоугодна на Мене? Не казах ли, че който изгуби живота си заради Мене, ще го намери? Не казах ли, че които се кръстихте в Мене, кръстихте се да участвате в смъртта Ми? Който вкуси от Моята смърт ще влезе в Моя живот.
Аз от Себе Си ли дойдох, или от Отца? Своята воля ли изпълнявах, или тази на Отца Си? Своите ли думи изговарях, или тези на Отца Си? Своето учение ли проповядвах, или учението на Отца Си? Своите дела ли вършех, или делата на Отца Си? В Моя път ли стъпвах, или в пътя на Отца Си, този, който беше начертал за Мене преди да дойда в плът; този, който бяха изявили пророците в Свещените писания?
О, вие, глупави човеци! Четете и не виждате, слушате и не проумявате. Аз дойдох в плът, за да изявя Отца Си. Не трябваше ли и вие да сторите това? Не трябваше ли и вие да не живеете за себе си, а за Мене? Не трябваше ли и вие Моята воля да изпълнявате, Моите Слова да изявявате, Моите дела да вършите, в Моите стъпки да стъпвате? Не трябваше ли Аз да се изявя чрез вас така, както Отец се изяви чрез Мен? Не трябваше ли да бъдете светлина за света така, както Аз бях светлина за вас?
Какво сторихте със Словото Ми? Вие Го скрихте в пръстните си сърца и умове. Изкривихте Го по вашите разбирания. Гримирахте Го, тупирахте Го, облякохте Го в своята, а не в Моята праведност. Лепнахте Му накрая и Моите Слова, но без Моя Дух. Изваяхте с пръстната си природа едно чучело. Направихте Ме кукла на конци и вие искате да ги дърпате по вашите желания. Не проумяхте ли, че това не Съм Аз?
Аз не Съм ви слуга. Аз не Съм ви васал. Вие искате да ви бъда като "слуга на повикване". По всяко време на денонощието да бъда на ваше разположение. Аз бях ваш слуга на земята. Аз изпълнявах вашите желания на земята. Аз дойдох не да ви съдя, но да ви изкупя с кръвта Си от княза на тази земя, но едно нещо забравихте вие, че Аз Съм Бог, че Аз Съм ваш Създател. Забравихте, че е дошло време вие да Ми слугувате така, като Аз слугувах на вас. Вие да Ме слушате и да Ми се покорявате така, както Аз се покорявах на вас, защото Аз Съм ваш Господар и Цар, ваш Господ и Спасител, ваш Изкупител, Който проля кръвта Си за вас, нечестиво поколение. Аз не живях в бедност тук на земята, за да ви обогатявам със земни богатства. Аз не дойдох да ви правя тук царе и патриарси. Аз не дойдох тук в бедност, за да живеете вие на гърба Ми, на славата Ми и на почестите Ми тук на тази грешна земя.
Аз не Съм от този свят и никога не Съм бил от него. Аз живях с плътта Си на него, но винаги Съм пребивавал с Духа Си далече по-горе от него. Аз станах Човешки син заради вас, нечестивци. Аз живях като човек заради вас, нечестивци. Аз станах Божият Агнец заради вас, нечестивци. И как Ми се отплащате за Моята любов, за Моята саможертва? Как, кажете?
Вие отново Ме разпъвате, отново Ме бичувате, отново се гаврите с Мен. Римският дух никога не ви е изоставял и вие никога не сте забравяли за него. На него служите векове наред. На него слугувате, с него царувате, с него се обогатявате.
Както Адам и Ева Ми обърнаха гръб, така и вие Ми обръщате гръб. Както Адам и Ева не послушаха Словото Ми, не се довериха на Словото Ми, не възлюбиха Словото Ми, а се довериха на Сатана, така постъпвате и вие до ден днешен.
Не създадох ли ви по Свой образ и подобие? Не положих ли Духа Си на вас, за да Го слушате и живеете по Моите вечни закони? Не дадох ли земята за ваше притежание? Не подчиних ли всичко живо на нея под вашата власт?
Вие Ми станахте противници. Вие Ме предадохте, както правите и до днес. Повярвахте на Сатаната, повярвахте на херувима, който ме предаде и ми обърна гръб. Възгордяхте се като него. Кланяте се на измислени богове. Почит отдавате на творението, а не на Твореца си. Слава отдавате на творението, а не на Твореца си. Не познахте себе си, не познахте и Твореца си. Оставихте падналия херувим да ви лъже и да ви омайва. Повярвахте на неговите тайни науки. Както древните люде последвахте него, доверихте се на неговото безумие, на неговата извратена мъдрост, а не се допитахте до Създателя си, както правите и до днес.
Не Съм ли Аз единствен Бог и не създадох ли всичко видимо и невидимо с Дъха на устните Си и Словото на устата Си? Не създадох ли и вас като Себе Си? Не положих ли Духа Си в пръстните ви тела? Не изявих ли Словото Си, Което да слушате и следвате, за да живеете вечно?
Какво сторихте вие, човеци? Обърнахте гръб на Словото Ми. Послушахте старовременната змия, която е дявол и Сатана. Не отдръпнах ли присъствието Си от вас, човеци, както сторих и с лукавия? Не отнех ли от вас Святия Си Дух? Не прогоних ли ви от Едем, така както и Луцифер преди това? Не предадох ли ви в ръцете на този, когото послушахте в безумието си? Не станахте ли негови роби? Не предъвквате ли отровата му векове наред? Не пълните ли умовете си с бесовските му учения? Не посягате ли и до днес към дървото на познанието? Не търсите ли него, а не Бога на това знание? Не прелъгва ли ви и до днес дявола с тайните си науки?
От кого търсите знание, нечестивци? От кого търсите мъдрост, нечестивци? От творението търсите знание и мъдрост. От пробито гърне искате да се храните. От пробито гърне искате вода да пиете. Не сте ли безумни като княза си? Не сте ли горделиви и своенравни като княза си?
Търсите знание, търсите мъдрост. Искате знание, искате мъдрост. Хлопате, но не на Моята врата. Отварят ви, но не Моите служители. Вашата мъдрост идва от дълбините на ада. Вашето знание идва от дълбините на ада.
Не знаете ли, че Моите съкровища са на небето? Не знаете ли, че само на кротките и смирените благоволи сърцето Ми? Не знаете ли, че само на кротките и смирените изливам небесните Си благословения? Не знаете ли, че Господ на горделивите се противи, а на смирените дава благодат? Да дам ли бисера Си на свине и кучета? Да дам ли Словото си на свине и кучета? Да положа ли Духа Си на свине и кучета? Да не бъде!
Положих Духа Си в пръстните ви тела, за да Го слушате и да Го следвате. Не рече ли ви Исус, че Той ще обвини света за грях, за правда и за съд? Кой да ви обвинява, ако ли не Отецът ви чрез Словото Си?
Помислете си безумци и Ми кажете: - Не излиза ли вашето слово чрез дъха на устните ви? Не излиза ли и Моето Слово чрез Духа на Моите устни? Вашето слово и вашият дъх не излизат ли от телата ви? От къде да излизат Моите Слова, ако ли не от Моето тяло чрез Моя Дух? Не пращам ли Аз Словото Си до вас чрез Дъха на устните Си? Не пълня ли Аз като Грънчар Моите гърнета, за да ви храня с Моя Хляб и да ви поя с Моите живи води? Не пращам ли Аз пророците Си, за да ви изоблича за греховете ви и да ви върна от грешните ви пътища, защото ви любя с Бащинска любов? Не са ли пророците Ми слуги, които излизат от Моя дом? Не Съм ли Аз Господар на сърцата им и на телата им? С вашите прищевки ли да се съобразяват? Вашите желания ли да изпълняват или Моите? На вашите похоти и страсти ли да угаждат или Моята воля да следват?
Не е ли Моето Слово огън пояждащ за нечестивите ви помисли? Не е ли чук, който разбива крепостите на лукавия в умовете ви? Не е ли меч, който разделя чисто от нечисто? Не е ли мечът Ми този, който ще ви освободи от гнойниците и туморите в душите ви? Кой друг да ви пожали? Кой друг да се смили над вас?
Обичам ви, човеци! Вие сте дело на ръцете Ми. Обичам ви с бащинска любов. Върнете се като блудния син при Отеца си! Смирете се и покайте се догде е време!
Злото е на прага ви. Злото чака да ви погълне. Защо да погинете? Защо да отидат душите ви в ада? Не се заблуждавайте! Друго време нямате за спасение. Друго време нямате за изкупление. След смъртта на пръстните ви тела идва съд на душите ви. На когото сте се кланяли при него ще отидете. Чийто дух сте приели, при него ще останете навеки.
Сега мислете! Сега се покайвайте! Сега се смирявайте! Сега е вашето време, а то тече бързо, неудържимо. Смирете се! Покайте се! Обърнете се!
Отец, Син, Святи Дух Сме един Бог, не забравяйте това!
Аз казах и Словото Ми не се поклаща, а изпълнява волята Ми.
20 януари 2009г.(Неизвестен автор)

Няма коментари:

Публикуване на коментар