четвъртък, 30 януари 2014 г.

Исус преобразява животи, Ян Ериксен

                  Исус преобразява животи

Ян Ериксен е роден през 1947г. в Берген, Норвегия. Неговия живот е бил като в  екшън филм.
Като бивш сводник и наркопласьор, той се сблъсква с горчивата реалност на свят пълен с насилие, убийства, изнасилвания
и проституция. Неговите преживявания са били секс, дроги и рокенрол–всичко, което един млад човек иска да консумира.
Насилието също е било неговата търговска марка, пистолети, ножове и два силни юмрука като инструменти. Той е плувал в пари
и е притежавал най добрите коли, дрехи и наркотици, които света можеше да предложи.
Много от неговите приятели от подземния свят са нямали неговия късмет да оживеят. Самоубийства, свръх доза наркотици
отнеха живота на няколко от неговите приятели.
Преди 31 год. Бог го спасява директно от ада, възстановява го и го изцелява.
Днес той е канен като лектор на големи конференции по целия свят, различни църкви, затвори, училища и болници.

http://www.streetministries.at/index.php?id=2

Ян Ериксън разказва за себе си:

Моето детство премина нормално. Баща ми беше пожарникар, а майка ми домакиня. Аз имах две сестри, ние нямахме много пари,
но всъщност имахме всичко от което се нуждаехме. Аз бях на 14 и исках повече от това , което имах. Училището ми беше омръзнало
и търсех възможност нещо да преживея. Запознах се с хора, които пиеха, пушеха, караха мотори. Аз си казах: "Хей, това е живота!"
Те ми даваха алкохол и казваха "Ей, ако искаш да си един от нас, трябва да платиш за това. Прави каквото ние правим".
Аз го направих-цигари, алкохол....малко по късно ми казаха "Е, това пътуване не е гратис, ти трябва да печелиш пари!"
Ние разбивахме коли, крадяхме в магазините, започнах с обири да правя пари. Всичко беше прекрасно, цялото ми бъдеще, аз си играех с дрогата, докато можех, докато дрогата започна да си играе с мен. Аз загубих контрола. Това, което чрез консумирането на постоянния алкохол безопасно изглеждаше, излизах от силната дрога, все повече извън контрол.
Аз не можех никого да обвиня за това. Толкова хора по целия свят го правят. Те търсят вината в училището, политиците и полицията,
това наистина нищо не им помага, всичко започва със едно собствено решение. Също и аз бях взел това решение: " Аз ще преживея нещо!"
Аз се издигах в работата, чупих стъкла, обирах хора, имах подходящите връзки, след 3,4 години, вече други хора работеха за мен.
Аз бях един пример за тях, на 20г. вече бях вече някой, който имаше вече влияние над тях.
-Изкушението да се правят бързо пари е голямо. Ян намира една добра сфера за дейност:
"Аз направих контакт със собственика на най-големия секс клуб в Скандинавието. Той ми казваше: "Ти си моят човек",и аз му отговорих
"Да, аз съм човека , който ти трябва!" Аз започнах в секс клуба да работя като секюрити. Аз се борих за моите пари.
Тогава видях обаче една друга възможност да печеля пари. Видях сутеньорите и проститутките и си казах: "Аз трябва да съм глупак
да продължавам да работя. Аз ще стана сутеньор" И на 21 г. станах такъв.
- Ян става шеф, предприемач, който чрез сексуалните желания на хората печели пари:
Много хора работеха за мен, много проститутки, и те вършеха мръсната работа.
Ян няма угризения на съвеста и изглежда много доволен от успеха си:
Аз имах три богини: Дрога , Секс и Рокендрол! Аз си обичах тези богини. Това беше прекрасно за мен. Те ми даваха добри пари, секс
и дрога.
Сцената със червената светлина е застрашена. Там проститутките са под неговата закрила:
Аз бях един добре изглеждаш сводник. Много добре изглеждах, и много проститутки търсеха някой, който може да се бие и е твърд, някой който да ги пази. На 24 и 25 г. имаше само едно нещо, което ме интересуваше, това бях АЗ! Това е егото на един гангстер, не съществуват меки сутеньори. Ако видиш лицето ми, всичко е унищожено, потрошено, ръцете ми са като на месар, имам белези
по цялото тяло. Не съществуват мили сводници или престъпници.
Един сутеньор или нарко пласьор държи един бизнес, една фирма. Ако започнеш да проявяваш мекушавост и слабост, и оставиш един друг гангстер на твоя територия, тогава парите ти изчезват.
–Не минава много време и неговите съперници се чувстват застрашени от бизнеса му. Започват да му завиждат и искат да го убият:
Една вечер влязоха през вратата. Аз седях до един приятел. Те взеха един чук и го биха по главата докато го убият. Една година по късно
жена ми се обеси върху леглото. Исках сутринта да я събудя и я видях да виси над леглото. Свалих я долу и бях обвинен в убийство.
За голяма радост имаше някой в жилището, който доказа, че аз не съм я убил.
Но това беше цялото ми отношение към нея, обстановка която я уби. Малко след това се застреля мой приятел на руската ролетка, в главата. Това оказа влияние върху една голяма част от живота ми. Аз бях толкова студен, без неприятни чувства, като видях как моя приятел умира, и моята жена да виси от тавана, и моя приятел да се застреля в главата. Нямах никакво съчувствие, аз бях вътрешно толкова празен и студен.
При един обир беше заловен от полицията и вкаран зад решетките. В затвора среща хора, които му показват алтернатива към сегашния му живот:
В затвора чух за първи път някой да говори за Исус. Това не беше моя стил. Той ме попита дали съм щастлив и доволен.
Аз казах: " Не, въобще не съм, но може би можеш да ми помогнеш"? Той каза : "Няма проблем, ще ти представя Исус. Той може да ти даде един нов живот, може да ти прости греховете и да ти даде ново бъдеще, нови приятели."
Аз казах: "Това е невъзможно“, но това беше едно малко начало. Той каза: "Ако ти не пробваш, няма как да знаеш"
Аз казах: "Исусе, ако ти наистина съществуваш, тогава ела в моя живот!"
Ако ме гледате сега, аз съм 61г. , 31 г. съм свободен от дрога, алкохол и цигари. Моето свидетелство не е че  60г. бях престъпник, а че 31г. не съм консумирал бира, вино и цигари. Благодарение на Исус останах свободен през тези години.
Ян Ериксен днес свидетелства за Исус, като  разказва различни свидетелства от своя живот и окуражава на хората изцяло да се доверят на Исус. Той е убеден, че Исус може да промени всички хора:
Исус ме освободи и така остана. Затова мога да върша това което върша.
Исус промени живота на Ян, Той го изцели и възстанови. Даде му перспектива за нов живот:
Аз научих съвсем ясно, чрез опитност как Той ми прости. Когато оставих Исус да влезе в живота ми, и започнах с Него живота си,  Той беше в живота ми и се грижеше бурите да са укротени. Исус възстанови живота ми, Той ми прости и ми даде съвсем нов живот!
Едно второ начало, и това е важно да разкажа на хората.
Със Исус в живота ти няма нищо невъзможно!


http://www.youtube.com/watch?v=PTdk-tbtqVw


http://www.youtube.com/watch?v=m3TB5UmbTpw

Няма коментари:

Публикуване на коментар