четвъртък, 16 август 2018 г.

СУРОГАТНА РЕЛИГИЯ, Д.Н. ГИЙО


СУРОГАТНА РЕЛИГИЯ 

 Д.Н. Гийо


1) Сурогатната религия казва: "Аз предадох живота си на Исус".
Истинската вяра казва: " Аз съм добрият пастир; добрият пастир живота си дава за овцете ... И Аз им давам вечен живот; и те никога няма да загинат, и никой няма да ги грабне от ръката Ми" (Йоан 10:11,28).
И така, Кой на кого даде живота Си ?
2) Сурогатната религия казва: "Аз избрах Исус."
Истинската вяра казва: "Вие не избрахте Мене, но Аз избрах вас, и ви определих да излезете в света и да принасяте плод и плодът ви да бъде траен; та каквото и да поискате от Отца в Мое име, да ви даде." (Йоан 15 16).
Виждате ли, Кой кого избира?
3) Сурогатната религия казва: "Поканих Исус в сърцето си".
Истинската вяра казва: "Никой не може да дойде при Мене, ако не го привлече Отец, Който Ме е пратил и Аз ще го възкреся в последния ден ... И каза: Затова ви рекох, че никой не може да дойде при Мене ако не му е дадено от Отца"(Йоан 6: 44, 65).
Виждате ли, Кой първи отива при грешника?
4) Сурогатната религия казва: "Аз направих Исус Господ и Спасител."
Истинската вяра казва: "И тъй, нека знае добре целият Израилев дом, че Тогова Исуса, Когото вие разпнахте, Него Бог е направил и Господ и Помазаник." (Деяния 2:36).
Виждате ли, Кой всъщност направи Исус Господ и Спасител (Христос)?
5) Сурогатна религия казва: "Грешниците отхвърлят Исус, защото те имат свободната воля да Го изберат или да Го отхвърлят."
Истинската вяра казва: "Исус им отговори: Но вие не вярвате, защото не сте от Моите овце:" (Йоан 10:26).
Обърнете внимание, че причината за отхвърлянето на Исус от някои хора не е поради свободата на волята им, а поради това, че те не са били избрани (отхвърлени са).
6) Сурогатната религия казва: "Грешниците могат да се противопоставят на Божията сила".
Истинската вяра казва: "Всичко което Ми дава Отец, ще дойде при Мене, и който дойде при Мене никак няма да го изпъдя;" (Йоан 6:37).
Всички избрани ще дойдат при Христос - и няма сянка на съмнение.
7) Сурогатната религия казва: "Вярващият е под закона на Мойсей"
Истинската вяра казва: "И тъй, братя мои, и вие умряхте спрямо закона чрез Христовото тяло, за да се свържете с друг, сиреч, с възкресения от мъртвите, за да принасяме плод на Бога." (Римляни 7:4).
Не е възможно да си в брак с двама души едновременно, без да не прелюбодействаш. Някой тук не казва истината.
8) Лъжерелигията казва: "Можеш да загубиш спасението си".
Истинската вяра казва: "И Аз им давам вечен живот; и те никога няма да загинат, и никой няма да ги грабне от ръката Ми." (Йоан 10:28).
Спасението не може да се изгуби, освен ако не се опитвате да се самоспасите.
9) Сурогатната религия казва: "Спасението е Исус плюс моите добри дела"
Истинската вяра казва. "а на този, който не върши дела, а вярва в Онзи, Който оправдава нечестивия, неговата вяра му се вменява за правда... И тъй, не зависи от този, който иска, нито от този, който тича, но от Бога, Който показва милост". (Римляни 4:5; 9:16).
Спасението е само по благодат. Благодатта отказва да се смесва с каквито и да е усилия от страна на човека. Добрите дела са предназначени за спасените. Те не са причина за спасение, а са следствие, резултат от спасението.
Пребъдвайте само в Исус. Амин!


Източник: http://www.refspb.ru/2018-08-07-13-44-06

Превод: Татяна Иванова

Няма коментари:

Публикуване на коментар